გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი, პირადი ნომერი: მედეა გორდაძე 55001008882
საგანი: ქიმია
სწავლების საფეხური,
კლასი: საბაზო VIII კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა:
12
გაკვეთილის თემა:
არაორგანულ
ნაერთთა ძირითადი კლასების
დახასიათება.
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე განასხვავებს ერთმანეთისაგან ოქსიდებს,
მჟავებს, ფუძეებს (ტუტეებს) და მარილებს , ქმნიან მათ ფორმულებს, ამყარებენ
კავშირს: მეტალი-ფუძე ოქსიდი-ფუძე და მარილი; არამეტალი-მჟავა ოქსიდი, მჟავა და მარილი.
#
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი /მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
|
სასწავლო რესურსები
|
დრო
( წთ)
|
1
|
ასახელებს სხვადასხვა ტიპის რეაქციების მაგალითებს და ადგენს შესაბამის ქიმიურ განტოლებებს;
ჩამოთვლის წვისა და ჟანგვის მაგალითებს ყოველდღიური ცხოვრებიდან, მათ ხელშემწყობ ფაქტორებს;
ერთმანეთისაგან ანსხვავებს მეტალებსა და არამეტალებს.
|
დახურული
კითხვები
|
საერთო
საკლასო
|
წიგნი,
დაფა , ცარცი
|
10
|
2
|
15დავყო მოსწავლეები 4 ჯგუფად. თითოეულ ჯგუფს მივცე
დასახასიათებლად: 1.
ოქსიდები 2.ფუძეები 3.მჟავები 4. მარილები
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
ჯგუფური
|
ფორმატი 4 ცალი, საწერი კალამი, მარკერი,
|
12
|
3
|
პრეზენტაცია( თითოეული ჯგუფი აკეთებს 3 წუთიან
პრეზენტაციას)
|
პრეზენტაცია
|
ჯგუფურ
/ ინდივიდუალური
|
|
12
|
4
|
პროექტორის გამოყენებით
ვაჩვენებ ჩემს მიერ მომზადებულ სლაიდშოუს და ვთხოვ თვითონ მონიშნონ ფერადი
მარკერებით რა დაემთხვა და რა გამორჩათ ( მწვანე მარკერით ჩაამატონ)
|
პრეზენტაცია
ინტერაქცია
|
ინდივიდუალური
|
პროექტორი კომპიუტერი
|
6
|
5
|
შეფასება და გაკვეთილის შეჯამება
|
|
საერთო
საკლასო
|
|
5
|
შედეგები
ქიმ. VIII. 6. მოსწავლეს შეუძლია ნივთიერებათა
კლასიფიცირება,
ნარევის კომპონენტებად დაყოფა.
ასხვავებს ერთმანეთისგან ოქსიდებს, მჟავებს, ფუძეებს
(ტუტეებს) და მარილებს, ადგენს მათ ფორმულებს;
მსჯელობს დაასკვნის, რომ ფუძე ოქსიდს შეესაბამება ფუძე,
მჟავა ოქსიდს _ მჟავა;
აკვირდება მეტალთა ჟანგვის პროცესებს ყოფა-ცხოვრებაში,
მოიპოვებს სათანადო ინფორმაციას და მსჯელობს მეტალთა თვისებებზე;
მსჯელობს ნაერთთა კლასებს შორის ურთიერთკავშირსა და
ურთიერთგარდაქმნაზე, ადგენს ზოგად მარტივ სქემებს
(მაგ., M MO (MOH)n ...).
Comments
Post a Comment