გაკვეთილის გეგმა


გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი გვარი, პირადი ნომერი:  მედეა გორდაძე    55001008882
საგანი:  ქიმია
სწავლების საფეხური, კლასი:    საბაზო  VIII  კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 12
გაკვეთილის თემა: არაორგანულ  ნაერთთა  ძირითადი  კლასების     დახასიათება.                       
 გაკვეთილის მიზანი:              მოსწავლე განასხვავებს ერთმანეთისაგან ოქსიდებს, მჟავებს, ფუძეებს (ტუტეებს)  და მარილებს , ქმნიან მათ  ფორმულებს, ამყარებენ კავშირს: მეტალი-ფუძე ოქსიდი-ფუძე და მარილი; არამეტალი-მჟავა ოქსიდი, მჟავა და მარილი.



#
აქტივობის
აღწერა
გამოყენებული
მეთოდი /მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსები
დრო
( წთ)
1
         ასახელებს სხვადასხვა ტიპის რეაქციების მაგალითებს  და ადგენს შესაბამის ქიმიურ განტოლებებს;
      ჩამოთვლის წვისა და ჟანგვის მაგალითებს ყოველდღიური ცხოვრებიდან, მათ ხელშემწყობ ფაქტორებს;
    ერთმანეთისაგან ანსხვავებს მეტალებსა და არამეტალებს.


დახურული კითხვები

საერთო საკლასო

წიგნი, 
 დაფა , ცარცი


10
2
15დავყო მოსწავლეები 4 ჯგუფად.               თითოეულ ჯგუფს მივცე დასახასიათებლად:             1. ოქსიდები 2.ფუძეები                              3.მჟავები                                4. მარილები

ჯგუფური მუშაობა
ჯგუფური
ფორმატი      4 ცალი, საწერი კალამი,   მარკერი,  
1

3
პრეზენტაციათითოეული ჯგუფი აკეთებს 3 წუთიან პრეზენტაციას)
პრეზენტაცია
ჯგუფურ / ინდივიდუალური

12  
4
პროექტორის გამოყენებით ვაჩვენებ ჩემს მიერ მომზადებულ სლაიდშოუს და ვთხოვ თვითონ მონიშნონ ფერადი მარკერებით რა დაემთხვა და რა გამორჩათ ( მწვანე მარკერით ჩაამატონ)
პრეზენტაცია
 ინტერაქცია
ინდივიდუალური
პროექტორი კომპიუტერი
6  
5
შეფასება და გაკვეთილის შეჯამება

საერთო საკლასო

5  


შედეგები
ქიმ. VIII. 6. მოსწავლეს  შეუძლია  ნივთიერებათა კლასიფიცირება, ნარევის  კომპონენტებად  დაყოფა.       

                 ასხვავებს ერთმანეთისგან ოქსიდებს, მჟავებს, ფუძეებს (ტუტეებს)  და მარილებს, ადგენს მათ  ფორმულებს;
                მსჯელობს დაასკვნის, რომ ფუძე ოქსიდს შეესაბამება ფუძე, მჟავა ოქსიდს მჟავა;
               აკვირდება მეტალთა ჟანგვის პროცესებს ყოფა-ცხოვრებაში, მოიპოვებს სათანადო ინფორმაციას და მსჯელობს მეტალთა თვისებებზე;
              მსჯელობს ნაერთთა კლასებს შორის ურთიერთკავშირსა და ურთიერთგარდაქმნაზე, ადგენს ზოგად მარტივ სქემებს (მაგ., M MO  (MOH)n ...).

Comments

Popular posts from this blog